JAK KUPOWAĆ - szczegółowa instrukcja

  • Na początku należy zarejestrować się w naszym serwisie lub zrobić zakupy jako GOŚĆ (wtedy trzeba zaznaczyć okienko "ochrona danych osobowych" i kliknąć koniecznie ZAPISZ),
  • Po wybraniu przez Klienta towaru, należy kliknąć ikonkę "DODAJ DO KOSZYKA".
  • Produkt zostaje przeniesiony do koszyka.
  • Jeżeli Klient chce kontynuować zakupy, może dodawać kolejne produkty do koszyka.
  • Jeżeli Klient chce zakończyć procedurę zakupów, należy kliknąć ikonę "IDŹ DO KOSZYKA" lub kliknąć w ikonę koszyka znajdującą na górze strony.
  • Zanim Klient wybierze sposób przesyłki towaru zalecamy zapoznać się najważniejszymi informacjami dotyczącymi  WYSYŁKI.
  • Na każdym etapie składania zamówienia można je anulować zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Można to zrobić na kilka sposobów: np. poprzez klikanie w ikonkę służącą do powrotu na poprzednią stronę lub klikając na dowolną podstronę (albo produkt) znajdujący się na stronie sklepu. Zamówienie, które nie zostanie doprowadzone przez Klienta do końca, zostanie automatycznie anulowane.
  • Na podany przez Klienta adres e-mailowy zostanie wysłany e-mail potwierdzający odebranie zamówienia Klienta. W treści wiadomości e-mail Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia.

 

Sposób postępowania przy otrzymaniu ubezpieczonej przesyłki kurierskiej:

  • jeszcze przed odbiorem przesyłki bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie, czy przypadkiem karton lub papier, w jaki została zapakowana przesyłka, nie jest uszkodzony,
  • po odebraniu przesyłki i podpisaniu wszystkich dokumentów przewozowych, jeszcze w obecności Kuriera należy przesyłkę otworzyć i sprawdzić czy zawartość nie jest uszkodzona,
  • jeżeli wszystko jest OK to dziękujemy Kurierowi i życzymu mu miłego dnia :),
  • jeżeli produkty są uszkodzone to prosimy Kuriera o sporządzenie protokołu uszkodzenia przesyłki (jest to obowiązkiem Kuriera) Z DATĄ ODEBRANIA PRZESYŁKI, który to protokół należy przesłać do naszej Firmy jako skan e-mailem (info@lawendowybazar.pl) lub kserokopię pocztą.
  • pamiętaj, zawsze należy przyjąć przesyłkę, nawet jeżeli słychać, że zawartość przesyłki jest uszkodzona, w przeciwnym razie potłuczone kubki wrócą do nas po miesiącu i nikt nie będzie chciał się przyznać do ich uszkodzenia i nie będziemy mogli wdrożyć procedury reklamacyjnej,
  • po otrzymaniu od Ciebie protokołu i potwierdzeniu go w firmie kurierskiej, wdrożymy procedurę reklamacyjną,
  • protokół uszkodzenia przesyłki jest jedyną podstawą przyjęcia reklamacji na uszkodzenie przesyłki i musi być z datą odebrania przesyłki - protokół spisany już po doręczeniu nie jest uznawany).
  • na złożenie reklamacji mamy 7 dni od daty odebrania przez Ciebie przesyłki, więc ważne jest, aby protokół dotarł do nas w ciągu maksymalnie 4 dni od dnia dostawy przesyłki - po tym terminie reklamacje nie będą uwzględniane.

 

W przypadku uszkodzenia produktów w czasie transportu oraz poprawnym ich przyjęciu od Kuriera istnieją trzy możliwości zrealizowania przez nas reklamacji:

A - zwrócimy, na podany przez Państwa numer konta, należność za uszkodzony(e) w czasie transportu produkt, wystawiając tym samym fakturę korygującą,
B -wykonamy ponownie produkt i wyślemy do Państwa, jednak w takim przypadku poniesiecie Państwo koszta ponownej wysyłki. Niestety firmy kurierskie wypłacają odszkodowanie tylko za uszkodzony towar, kosztów ponownej przesyłki nie zwracają,
C -dołożenie wykonanego ponownie produktu (bezpłatnie) do następnego zamówienia - jeżeli Państwo takie złożycie lub zamierzacie złożyć.

Brak faktury, paragonu w paczce

Brak faktury/paragonu w paczce bardzo prosimy zgłosić nam mailowo na info@lawendowybzar.pl. Dokument zostanie niezwłocznie dosłany/udostępniony.




Instagram

projekt i wykonanie
Ta strona uzywa ciasteczek (cookies), dzięki ktorym nasz serwis moze dzialać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem